ثبت نام یارانه خرید پراید سایپا 2 آذر 1400+ لینک ثبت نام و قیمت-راهبرد معاصر

ثبت نام یارانه خرید پراید سایپا 2 آذر 1400+ لینک ثبت نام و قیمت

خودروسازان در اوج مشکلات خود همچنان طرح‌های پیش‌فروش را ادامه می‌دهند. این بار قرار است خودرو پراید با قیمت ۴۵ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار به فروش برسد. در ادامه جزئیات ثبت نام یارانه خرید پراید سایپا 2 آذر 1400 را همراه با لینک ثبت نام و قیمت پراید را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 23
کد خبر: ۱۱۰۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ خودروسازان در اوج مشکلات خود همچنان طرح‌های پیش‌فروش را ادامه می‌دهند. این بار قرار است خودرو پراید با قیمت ۴۵ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار به فروش برسد. در ادامه جزئیات ثبت نام یارانه خرید پراید سایپا در امروز 2 آذر 1400 که 7 محصولش را در پیش فروش آذر 1400 عرضه می کند را همراه با لینک ثبت نام و قیمت پراید را بخوانید.

 

ثبت نام یارانه خرید پراید سایپا+ قیمت

در چند وقت اخیر پراید در دوره توقف تولید افزایش قیمت قابل توجهی داشت و برخی سایت‌ها قیمت پراید ۱۱۱ را تا ۱۷۰ میلیون تومان هم گزارش دادند. با این حال در چند روز اخیر کمی از این التهاب قیمت کم شده است. اما گران‌ترین مدل پراید، پراید ۱۱۱ نیست بلکه پراید وانت یا همان پراید ۱۵۱ است که اکنون در بازار پس از کاهش قیمت به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است.

 

در این شرایط امروز پیش‌فروش چند مدل خودرو سایپا آغاز شده که یکی از آنها پراید وانت است.

 

یکی از خودروهای موجود در طرح جدید سایپا پراید ۱۵۱ است. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در طرح پیش‌ فروش سایپا، ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.



قیمت کارخانه‌ای سایپا ۱۵۱ معادل ۱۲۵ میلیون تومان است و این خودرو در بازار ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. این اختلاف ۴۵ میلیون تومانی به عنوان یارانه خرید پراید در جیب کسانی خواهد رفت که در قرعه‌کشی سایپا نام آنها جزو اسامی برنده اعلام شود.

 

البته این طرح تنها مربوط به این خودرو نیست و در طرح پیش‌ فروش شرکت خودروسازی سایپا، خودروهای شاهین، انواع کوئیک و ساینا نیز با موعد تحویل خرداد تا شهریور سال ۱۴۰۱ هم هستند.

 

سایت ثبت نام یارانه خرید پراید سایپا

مشتريان گروه خودروسازي سايپا، می‌توانند به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند و عملیات پیش ثبت نام را انجام دهند.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمت‌آذرمی‌جلودارلو
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
سایپا۱۳۱
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار